OBJECTIUS:
Els Departaments de Gestió de Persones necessiten eines per poder comunicar internament i externa la seva funció, els seus reptes i els seus assoliments per tal de donar visibilitat a la seva missió i valor a la seva tasca de gestió de persones dins de les organitzacions.
Amb aquesta formació volem proveir als Departaments de Gestió de Persones de les eines bàsiques per tal de poder fer Màrqueting intern i extern de la seva tasca així com treballar les claus per tal de dissenyar plans de HR màrqueting eficients.
L’abast de la formació inclou la comunicació interna i com desenvolupem experiència d’empleat i fidelització i també la comunicació externa i com treballem la imatge de marca per tal d’atraure, seleccionar i fidelitzar talent.
DIRIGIT A:
Directors/es de Gestió de persones, Responsables de RRHH, Tècnics/es de RRHH.
Responsables de Comunicació interna, Tècnics/es de comunicació interna
Qualsevol professional que treballi en l’àmbit de la Responsabilitat Social Corporativa, la comunicació interna a l’empresa
Empresaris, emprendedores, treballadors/es per compte propi
METODOLOGIA:
Treballarem de manera dinàmica i en un entorn col·laboratiu sobre la gestió de persones i el seu rol estratègic, construint el pla sobre les tres regles bàsiques del HR màrqueting.
FORMADOR/S:
laia Febrer: Laia Febrer és col·laboradora associada de la Consultora Tal3ntia a Andorra a on ha participat en diferents projectes per empreses. Llicenciada en Matemàtiques i Estadística per la UPC, MBA Internacional per La Salle Business School i Postgrau en Comunicació per la URL. Posseeix més de 15 anys d’experiència a la indústria Farmacèutica en diverses àrees com l’accés al mercat i el marketing, 6 dels quals en posicions directives. Exerceix com a Coach Executiu (Certificació ACC per ICF) i Certificat Internacional de Coaching Polític per Newfield. Es professora de programes superiors de Marketing a la UB. Posseeix diverses experiències internacionals i de gestió d’equips a Espanya i França.
PROGRAMA:
1.- Les eines de Marketing pels Departaments de Gestió de Persones
La gestió de persones i el seu rol estratègic
Com implementar una estratègia de Marketing per al departament de gestió de persones i guanyar visibilitat
Les tres regles bàsiques del HR Marketing
2.- Comunicació Interna
Què i com comunicar internament?
Comunicació interna i cultura de l’organització
Experiència d’empleat i fidelització
3.-Comunicació Externa
Què i com comunicar externament?
Comunicació externa i imatge de marca
Employer branding