OBJECTIUS:
L’objectiu de la formació es aprendre a configurar correctament Google Analytics 4, entendre el seguiment d’esdeveniments i la configuració d’objectius. També aprendràs a analitzar les dades de forma estratègica per a millorar el rendiment de la web.
DIRIGIT A:
– Professionals del màrqueting digital i analistes de dades.
– Propietaris de negocis i gestors de llocs web interessats en comprendre el comportament dels usuaris.
– Estudiants i individus que busquen millorar les seves habilitats en analítica web.
METODOLOGIA:
– Sessions teòriques amb exemples pràctics per a una millor comprensió.
– Assignacions i projectes pràctics per aplicar els coneixements apresos.
FORMADOR/S:
Kim Capel: Dissenyador de pàgines Web, especialitzat en SEO tècnic i SEO de continguts. Ha cursat estudis a SEMRush i amb professionals de la talla de Jorge Jaramillo, José Facchin i Marc Cruells, entre altres. Actualment és formador de SisèGrau, SL.
PROGRAMA:
1. Configuració de GA4
2. Interface i funcionalitats de GA4.
3. Funcions avançades Search Console i Funnels
4. Anàlisis de dades i estratègia
CAL PORTAR ORDINADOR – NO TABLET