OBJECTIUS:
Identificar idees precises de decoració d’aparadors abans de posar-les en pràctica
Aprendre tècniques per millorar el rendiment de la decoració d’aparadors en temporada de rebaixes, cridant l’atenció dels clients i creant sensació d’urgència
Enfortir la identitat de la marca i impulsar les vendes.
DIRIGIT A:
Aquesta formació està dirigida a professionals de petits i grans establiments, botigues, centres comercials… de tota mena (roba, calçat, mobiliari, decoració, perfumeria, llar, electrònica…), que vulguin millorar el rendiment de la seva decoració d’aparadors en temporada de rebaixes.
METODOLOGIA:
La formació es distribuirà en dos parts, seguint una metodologia teòric-pràctica i participativa.
La part teòrica permetrà als alumnes adquirir coneixements essencials sobre aparadorisme, així com les seves característiques i requisits.
A la part pràctica es desenvoluparan idees de decoració d’aparadors en temporada de rebaixes.
FORMADOR/S:
Marta “Artexu” García: Artista i dissenyadora gràfica especialitzada en imatge corporativa i de gran format. Entre la seva experiència, ha treballat en empreses del sector de la moda, retolació, impremta, màrqueting i publicitat. Formadora de SisèGrau
PROGRAMA:
1. Introducció
· Què és i quines funcions té un aparador?
· Característiques i requisits
· Què és la decoració d’aparadors?
· Què s’entén per vestir o decorar un aparador?
· Quina missió té la decoració per les rebaixes en un aparador?
· Quina és la tècnica en decoració i què és el que ens limita a les rebaixes?
· Imatge corporativa.
· Com s’aconsegueix i quin és l’objectiu de la decoració per rebaixes?
2. Fases i elements de la decoració d’aparadors
· On i com col·locar-los segons la seva visualització
· On i com col·locar-los per mantenir un equilibri
· On i com col·locar-los per garantir focus d’atenció
· Cartellera, vinils i materials apropiats
3. Idees per a decorar un aparador de rebaixes d’estiu
· Cartells
· Vinils
· Baners
· Cavallet publicitari
· Expositors i displays de taula
· Cobrir alarmes i altres elements industrials
· Lona publicitària
· Objectes i formes de gran format amb cartó
4. Pluja d’idees, conclusions i conceptes a compartir