Només hi ha una manera intel·ligent, senzilla i sostenible d’augmentar la capacitat de canvi d’una organització: fer coses diferents i/o fer les coses de manera diferent. De fet, la millor manera d’augmentar la capacitat de canvi és CANVIANT. I moltes vegades el món canvia molt i les empreses canvien poc.
Estem vivint una transformació fonamental en la nostra manera de treballar, on el món ha canviat, la societat ha canviat, la naturalesa del treball ha canviat, la relació entre l’organització i els seus grups d’interès (clients, empleats, proveïdors, accionistes, societat) ha canviat i les empreses han de canviar.
Amb aquest programa es faciliten els coneixements, tècniques, eines i sobretot metodologies necessàries per tal de transformar internament una organització.
Dirigit a:
Aquest programa es dirigeix a tots aquells professionals que estan vivint o volen iniciar una transformació organitzativa, obtenint, un cop finalitzat el programa, eines, metodologies i aspectes clau per assolir un canvi exitós.
Objectius:
Conèixer els diferents tipus de canvi i establir estratègies i metodologies adequades per gestionar-los.
Entendre les fases de tot procés de canvi organitzacional, com es desenvolupa i aspectes a tenir en compte per fer-li front.
Adquirir les habilitats i competències necessàries per a liderar qualsevol procés de canvi dins de l’organització.
Preu: 240 €. Inclou tota la documentació i el certificat d’assistència de la Cambra.
Col·laboració tècnica:
Mercè Arderiu, Sòcia-Consultora de Lidera. Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Master en Direcció i Administració d’Empreses per ESADE, especialització en Política d’Empresa i Política de Recursos Humans. Post-Grau en Mediació empresarial per la UDA. Professora col·laboradora de la Universitat d’Andorra en el Màster en Direcció d’Empreses, en el Postgrau en Gestió i Desenvolupament del Capital Humà a les organitzacions i en el Postgrau en Direcció Bancària UdA-UPF. La seva experiència professional ha estat sempre vinculada amb serveis de consultoria organitzativa, recerca de talent i desenvolupament de persones. Disposa d’una dilatada experiència professional com a facilitadora de processos de canvi organitzatius.
Carolina Bonnin, Project Manager a Lidera. Graduada en Enginyeria Informàtica per la Universitat de Barcelona. Màster Universitari en Direcció de Projectes per la Universitat La Salle Ramón Llull. Estudiant de quart curs de Psicologia per la Universidad Nacional de Estudios a Distancia. Durant la seva trajectòria professional ha ocupat el càrrec de professora associada a la Universitat de Barcelona en el grau d’Enginyeria Informàtica, així com Project Manager i programadora. És facilitadora i formadora de metodologies àgils per a la gestió de projectes organitzatius.