DIRIGIT A:
Emprenedors i Directius que volen:
- Saber que estan fent les empreses per adaptar-se a la Transformació Digital quant a cultura, organització, empleats, procediments i processos
- Conèixer les noves competències i habilitats imprescindibles amb les quals ha de comptar el seu equip d’empleats
- Aprendre com estalviar recursos i guanyar en eficiència digitalitzant i automatitzant els processos de negoci
- Aprendre sobre les noves relacions digitals i híbrides en els negocis: entre empleats, amb proveïdors i amb administracions públiques.
Caps de RRHH (Recursos Humans) que volen:
- Saber quines competències i habilitats són necessàries per mantenir una plantilla eficaç i competitiva
- Conèixer quines són les professions més automatitzables i quins són els nous rols necessaris a l’empresa
- Dissenyar un pla de reciclatge intern per cobrir els nous rols amb la plantilla actual
- Dissenyar un pla de formació en capacitats digitals pels empleats
- Conèixer com evolucionar la cultura actual d’empresa cap a una cultura cada cop més digital