CCIS Formació
  • Catàleg de formacions
  • Formacions a mida
  • Campus empresarial virtual
Taller d’eines pràctiques per millorar l’orientació al client
Taller d’eines pràctiques per millorar l’orientació al client

23 i 24 d'octubre, de 9h30 a 14h

205 €
Opció RRHH
Opció RRHH
  • Modalitats: Presencial
  • 1000 Students Enrolled
  • DESCRIPCIÓ
  • CURRICULUM
  • PROGRAMA
OBJECTIUS:

– Saber generar un bon clima d’acollida (actituds físiques, verbals, somriure etc..).
– Personalitzar el contacte, la cordialitat, la confiança, el rigor i flexibilitat en el tracte amb cadascuna de les tipologies de persones i tenint en compte el context (presencial o telefònic)
– Disposar d’eines a l’hora de gestionar situacions difícils amb clients.
– Contribuir a oferir una imatge d’excel·lència i qualitat, canviant el reflex problema per reflex solució.


DIRIGIT A:

Totes aquelles persones que han de desenvolupar tasques d’atenció presencial i/o telefònica en el seu lloc de treball i persones que vulguin millorar la seva competència d’orientació al ciutadà.


METODOLOGIA:

Es tracta d’una metodologia activa i participativa, d’acord amb els principis que regeixen avui la pedagogia d’adults. Les formacions constaran de:
• Aportacions teòriques basades en les necessitats específiques de cada participant
• Simulacions i anàlisi posterior, aportant consells personalitzats
• Exercicis d’autoavaluació.
• Reflexió al voltant de casos pràctics i exercicis pràctics d’entrenament
Un 20% de les formacions es dedicaran a continguts teòrics, essent doncs la major part del temps dedicades a la pràctica d’aquests continguts.

Aquesta metodologia exigeix sempre treballar a avaluar a tres nivells:
• SABER, (nivell dels coneixements)
• SABER FER, (nivell de les destreses)
• SABER ESTAR, (nivell del comportament), a partir d’una seqüència pedagògica en els exercicis, que primer fa descobrir el que sabem, després es demostra i s’explica i finalment s’aplica a la realitat.


FORMADOR/S:

PATRICIA COSTA FERREIRA: Consultora sènior de RRHH. Graduada en Administració i Finances (ensenyament professional superior) per la Universitat d’Andorra i actualment cursant la diplomatura de Bàtxelor en Administració d’Empreses, darrer curs. Certificada en l’eina Sikkhona (gestió d’equips d’alt rendiment) i en l’iena Bridge per l’Institut de Comunicació. Especialitzada en el disseny i impartició d’accions formatives en totes les àrees de recursos humans en especial a les lligades a la competència d’orientació al client, de lideratge, formació de formadors, planificació i organització i comunicació i en la dinamització d’equips: anàlisi i diagnòstic de l’estat dels equips de treball, identificació de les dinàmiques d’equip i construcció de relacions sanes treballant des de la diversitat i la intel·ligència col·lectiva.


PROGRAMA:

1. El procés d’atenció al client: rapidesa, eficàcia, respecte i excel·lència.
– Saber generar un bon clima d’acollida (actituds físiques, verbals, somriure etc..).
– Personalitzar el contacte, la cordialitat, la confiança, el rigor i flexibilitat en el tracte amb cadascuna de les tipologies de persones
– Determinar els límits personals i funcionals.
– Contribuir, des de la posició de la Recepció, a oferir una imatge d’excel·lència i qualitat, destacant la capacitat a simultaniejar el respecte de les mesures preses enfront al context sanitari i l’atenció personalitzada

2. La qualitat en l’atenció al client: No hi ha problemes, hi ha solucions
– Repàs de la importància de la imatge projectada ( persones i entorn de treball)
– La interiorització d’una veritable i consistent actitud positiva per garantir una bona comunicació
– La pro activitat i l’adquisició “solució”, desfent-nos del reflex “problema”
– L’excel·lència en el tracte amb el client, malgrat les dificultats i obstacles existents

3. El procés d’una atenció telefònica: rapidesa i eficàcia
Saber escoltar i identificar clarament el que demana l’interlocutor.
La reformulació com a eina clau de la comunicació.
Repàs de com s’emeten els missatges de manera clara, accessible i senzilla a partir d’un llenguatge neutre i assertiu.

4. Especificitats de la utilització del telèfon
– La gestió i organització d’una trucada: Les fórmules de presentació i el codi de prioritats.
– Perfeccionament de les fórmules utilitzades: recerca de les formules adients.

5. Tractament de casos difícils
– Diferenciar els diferents tipus de dificultats: agressivitat, inquietud, urgència.
– L’aplicació de la Intel·ligència emocional al telèfon i els seus potents efectes en la relació amb el client

INSCRIPCIÓ AQUÍ

Taller d’eines pràctiques per millorar l’orientació al client

Curriculum is empty
    • Coneixements generals de l’aeronau (CGA)
    • Coneixements ATC (reglamentació aeronàutica)
    • Factors humans
    • Procediments operacionals
    • Meteorología
    • Rendiment del vol dels UAS
    • Atenuacions tècniques i operacionals del risc en terra
    • Atenuacions tècniques i operacionals del risc en aire

També us pot interessar

9 dades clau sobre els Plans d’Igualtat a les empreses
9 dades clau sobre els Plans d’Igualtat a les empreses

4 d'octubre, 9h30

  • 11.09.2023
  • Gratuït , Online , Webinar
Transformació digital: renovar-se o tancar
Transformació digital: renovar-se o tancar

3 d'octubre, de 9h30 a 10h30

  • 22.07.2023
  • Gratuït , Online , Webinar
Fonaments laborals: nòmines, contractació laboral i seguretat social
Fonaments laborals: nòmines, contractació laboral i seguretat social

del 9 al 13 d'octubre, de 9h30 a 13h30

  • 22.07.2023
  • Presencial
Peritatge extrajudicial com a ADR (Alternative Dispute Resolution)
Peritatge extrajudicial com a ADR (Alternative Dispute Resolution)

9 i 10 d'octubre, de 9h30 a 13h30

  • 22.07.2023
  • Online
Elimina costos i multiplica vendes gràcies a la Transformació Digital (2ª Edició)
Elimina costos i multiplica vendes gràcies a la Transformació Digital (2ª Edició)

11 d'octubre, de 9h30 a 13h30

  • 22.07.2023
  • Online
Com dissenyar un Pla d’Igualtat
Com dissenyar un Pla d’Igualtat

16 i 17 d'octubre, de 9h30 a 13h30

  • 22.07.2023
  • Presencial

Des del 1995 treballem per fomentar la competitivitat i la vitalitat del teixit empresarial andorrà.

  • Adreça: Prat de la Creu, 8, baixos. AD500 Andorra la Vella
  • Telèfon de contacte: +376 809292
  • email: formacio@ccis.ad

Cambra de Comerç, Indústria i Serveis d'Andorra 2023. All rights reserved.

  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Avís Legal

Login

Lost your password?

Aquesta Web utilitza cookies pròpies i de tercers necessàries per al seu funcionament, per a analitzar els teus hàbits de navegació i per a servir-te publicitat personalitzada. Per a més informació consulta la nostra política de cookies.
Configuració de CookiesAccepto totesRebutjar totes
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Sempre activat
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
GaletaDuradaDescripció
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
DESA I ACCEPTA
Modal title

Message modal