OBJECTIUS:
Que els alumnes acabin el curs amb els coneixements per poder administrar qualsevol base de dades, fer-la créixer qualitativament i quantitativament, així com saber crear peces efectives de email màrqueting i de publicacions via WhatsApp
DIRIGIT A:
Responsables de comunicació, màrqueting i propietaris o gerents de petites i mitjanes empreses que facin servir l’email i el WhatsApp com a eina de comunicació.
Persones interessades en conèixer aquestes plataformes i el seu ús.
METODOLOGIA:
Teòrica-pràctica
FORMADOR/S:
Fernando Blanco:
Llicenciat en Publicitat i postgrau producció publicitària i below the line per la Universitat Ramón Llull (Fundació Blanquerna). Professor col·laborador Universitat d’Andorra. Soci-director de SisèGrau Blended Media.
PROGRAMA:
WHATSAPP BUSINESS
Diferències amb el WA standard
Avantatges i desavantatges de la seva utilització
Eines del WA Business
Altes al WA i principis de CRM
Grups i llistes de difusió
Categorització de xats
Estats corporatius
E-mail màrqueting amb WhatsApp
Treballar amb 2 comptes de WA a l’hora
Incorporació de WA a la web
Creació de Canals
Publicitat a WhatsApp
EMAILING
Avantatges i desavantatges
Permissió EMM vs SPAM
Els mailing lists: tipologies
L’elecció dels destinataris
Manteniment i monetització d’una base de dades interna
Com dissenyar correctament una campanya per email?
Factors d’èxit i factors d’error en una campanya d’email màrqueting
Entendre una newsletter: parts
Els templates: tipus i característiques
Introducció al tractament d’imatges online
Errors freqüents
Vídeos a una newsletter
ANNEX: FACEBOOK MESSENGER
Diferències amb WA
Avantatges i desavantatges
Facebook Live
Campanyes
Publicitat a Facebook Messenger
PRACTIC
Segmentació d’una base de dades des de zero
Creació de 2 newsletters amb diferents objectius des de zero
Creació d’una campanya per WhatsApp des de zero
Creació i configuració d’una Canal de WhatsApp des de zero