OBJECTIUS:
Millorar les eines necessàries per millorar l’atenció al client i el servei de sala
DIRIGIT A:
Al personal de sala
METODOLOGIA:
La formació serà sobretot practica
El professor presenta i explica amb realització d’exercicis pràctics.
o Exercicis pràctics
o Rol play
FORMADOR/S:
Bartumeu Gabriel: Bartumeu Gabriel es actualment director general de Autocars Nadal y professor de l’escola Vatel Andorra en les assignatures de Imatge Professional, Cultura Professional i Tècniques de servei de restauració́. Bartumeu ha cursat una llicenciatura en Direcció́ Hotelera i de Restauració́ Internacional a l’École Hôtelière de Lausanne i un PDG en direcció general. Durant 22 anys, Bartumeu ha estat director de restaurants, hotels i de una cadena hotelera.
PROGRAMA:
PERFECCIONAMENT DEL SERVEI DE SALA:
1- Servei de Sala:
a. Tècnica de parament de taula i mise en place.
b. Tècnica port de plats, safata, cristalleria, coberts.
c. Servei de vins i aigües.
d. Potenciar les ventes
2- La Imatge Professional
a. Vestimenta: normes bàsiques de vestuari i aspecte personal
b. Postura i llenguatge corporal: com transmetre professionalitat i confiança
c. Comunicació verbal i no verbal: ús del llenguatge adequat, to de veu i expressions
3- Atenció al Client
a. Identificació de necessitats: escolta activa i observació
b. Superar les expectatives del client: personalització i empatia
c. Fidelització: creació de vincles i experiències positives
d. Gestió de queixes o clients complicats