Dirigit a: En aquesta formació descobrirem el Mètode getting things done, molt adaptat al multitasking i a professionals que experimenten dificultats per organitzar-se en les seves múltiples funcions i tasques.
Objectius: Al final de la formació els alumnes serán capaços de:
- Conèixer nous recursos que milloren la nostra organització a la feina
- Descobrir les tècniques utilitzades pels professionals que tenen una bona planificació
- Integrar nous hàbits de treball, guanyar en productivitat i en la gestió de la tensió
Preu: 80 €. Inclou tota la documentació i el certificat d’assistència de la Cambra
Col·laboració tècnica: Neus Vila Mitjà, Consultora Sènior d’Opció RR.HH. Postgrau en Desenvolupament dels RRHH i Practitioner en Programació Neurolinguística i Màster en Prevenció de Riscos Laborals en l’especialitat d’Ergonomia i Riscos Psicosocials. És responsable pedagògica de totes les formacions i formadora en totes les àrees de RR.HH. Especialitzada en el reforç de les competències de comunicació, formació de formadors, lideratge, treball en equip i organització i planificación.