OBJECTIUS:
En els propers cinc anys, el paradigma laboral experimentarà canvis significatius a causa de la transformació digital en tots els àmbits empresarials. A mesura que les empreses es converteixen en organitzacions cada vegada més digitals, sorgeix la necessitat de redefinir la forma en què treballem i ens relacionem en l’entorn professional.
La transformació digital implica l’adopció de noves tecnologies, com la intel·ligència artificial, l’automatització de processos, l’anàlisi de dades i la robòtica, que tenen l’objectiu de millorar l’eficiència, l’agilitat i la competitivitat de les empreses. Aquesta transformació no només està canviant la manera en què les tasques es realitzen, sinó que també afecta el rol dels treballadors.
Moltes empreses avui en dia es troben amb dificultats per millorar la col·laboració i el treball en equip dels seus empleats. Les barreres geogràfiques, els processos feixucs i la manca de comunicació efectiva poden crear desafiaments en la consecució dels objectius empresarials.
En aquesta formació aprendràs eines i mètodes per millorar la productivitat de l’equip, reduir els errors de comunicació, agilitzar els processos de treball i millorar la qualitat dels resultats. A més, et proporcionarem estratègies i bones pràctiques perquè puguis aprofitar al màxim les eines virtuals de treball i obtenir resultats duradors i positius en el vostre entorn empresarial.
A més, podràs obtenir una transformació significativa en la forma en què el teu equip treballa conjuntament. Les eines virtuals de treball com Slack, Jira, Notion, Asana, Monday i Microsoft 365 combinats amb els mètodes SAFe PI Planning, OKRs i Kanban et permeten establir una comunicació fluida, compartir informació de manera eficient i col·laborar de manera efectiva, independentment de la ubicació geogràfica i aconseguir un un treball en equip encara més eficient i una gestió àgil dels projectes.
DIRIGIT A:
Empresaris, directius i responsables d’equips que busqueu millorar la col·laboració i el treball en equip dels vostres empleats mitjançant l’ús d’eines virtuals de treball. També és beneficiosa per a professionals de recursos humans, equips de projecte i qualsevol persona interessada en optimitzar la comunicació i la col·laboració en l’àmbit empresarial.
Amb aquesta formació, podràs transformar la manera com el teu equip treballa, millorar la comunicació i col·laboració, i incrementar l’eficiència i la productivitat global de l’empresa.
Ja són més de 80 directius i caps de departament de 30 empreses diferents que han participat en les nostres formacions en Transformació Digital.
Aprofita aquesta nova oportunitat i no deixis que el teu negoci es quedi enrere!
METODOLOGIA:
No es requereix cap coneixement tècnic, ja que és una formació a nivell de negoci.
La formació “Optimitza el treball en equip amb eines digitals: impulsa la col·laboració i l’eficiència del teu equip” forma part d’un programa complet de formació en Transformació Digital de caire estratègic i tàctic (no pas tècnic), l’objectiu del qual és ajudar a veure el mon dels negocis des del nou paradigma digital i conèixer com aplicar les noves tecnologies i els nous coneixements dintre del teu negoci tant per optimitzar la teva operativa diaria com per desenvolupar nous models de negoci digitals, amb baixos costos i alta capacitat d’escalabilitat.
Es recomana fer aquest curs juntament amb la formació “L’impacte de la Transformació Digital a la teva organització, empleats i processos i com treure-li tot el profit (2ª Edició)”
La metodologia del curs és pràctica i participativa, combinant explicacions expertes amb activitats pràctiques i debats de casos reals dels participants per tal que pugueu aplicar els coneixements adquirits en situacions del dia a dia, disfrutant d’un ambient de col·laboració i aprenentatge conjunt.
FORMADOR/S:
Fernando Sacasa: Fernando és directiu de la empresa especialitzada en Transformació Digital Agile Compass, la qual es dedica a ajudar negocis a reduir costos, automatitzar tasques, fer créixer les seves vendes i desenvolupar nous models de negoci digitals d’àmbit mundial.
En Fernando, és Enginyer Superior en Informàtica, compta amb diversos certificats en escalat de negocis digitals i ha cursat un Màster en Emprenedoria i Desenvolupament de Negocis. A més té una experiència de més de 20 anys en negocis digitals, arribant fins i tot a col·liderar processos de transformació digital en empreses com ara Banco Santander i altres empreses d’Espanya, Alemanya, Asia i Amèrica llatina. També ha col·laborat com a formador d’agents del canvi amb IBM, BBVA, Banco de Espanya, i d’altres.
A més, el nostre formador té una combinació de coneixements en super tecnologies (e.g. intel·ligència artificial, CRM, IoT…) i gestió empresarial, així com experiència pràctica en la implementació d’eines d’última generació per a la millora de la gestió empresarial. També compta amb habilitats de comunicació excel·lents per poder transmetre conceptes complexos de manera clara i accessible per a persones sense coneixements tècnics.
PROGRAMA:
1. Introducció
a. Presentació dels objectius de la formació
b. Contextualització sobre els entorns virtuals de treball i la seva importància en el treball en equip
2. Exploració d’eines virtuals de treball
a. Presentació i demostració pràctica de les eines Slack, Jira, Notion, Asana, Monday, Odoo i Microsoft 365
b. Característiques clau i beneficis per al treball en equip
3. Millora de la gestió de tasques amb Kanban
a. Explicació del concepte de Kanban i la seva aplicació en entorns virtuals de treball
b. Exemple pràctic de com utilitzar Kanban per a la gestió de tasques d’equip
c. Com integrar l’ús de Kanban amb les eines virtuals de treball presentades anteriorment
4. Coordinació i planificació amb SAFe PI Planning
a. Introducció a SAFe PI Planning com a mètode per a la planificació i coordinació de grans projectes en equips distribuïts
b. Com utilitzar les eines virtuals de treball per facilitar la col·laboració i l’execució eficient de les sessions de PI Planning
c. Exemple pràctic de com realitzar una sessió de PI Planning amb l’ús de les eines virtuals de treball
5. Establiment i seguiment d’objectius amb OKRs
a. Explicació de la metodologia OKRs i la seva utilitat per establir i mesurar els objectius de l’equip
b. Com utilitzar les eines virtuals de treball per gestionar i monitorar els OKRs en temps real
c. Exemple pràctic de com establir i fer el seguiment dels OKRs utilitzant les eines virtuals de treball
6. Conclusió i Q&A
a. Recapitulació dels punts clau tractats durant la formació
b. Espai per a preguntes i respostes dels participants