CCIS Formació
  • Catàleg de formacions
  • Formacions a mida
  • Campus empresarial virtual
Optimitza el treball en equip amb eines digitals, impulsa la col·laboració i l’eficiència del teu equip
Optimitza el treball en equip amb eines digitals, impulsa la col·laboració i l’eficiència del teu equip

24 i 25 d'octubre, de 9h30 a 13h30

140 €
Agile Compass
Agile Compass
  • Modalitats: Online
  • 1000 Students Enrolled
  • DESCRIPCIÓ
  • CURRICULUM
  • PROGRAMA
OBJECTIUS:

En els propers cinc anys, el paradigma laboral experimentarà canvis significatius a causa de la transformació digital en tots els àmbits empresarials. A mesura que les empreses es converteixen en organitzacions cada vegada més digitals, sorgeix la necessitat de redefinir la forma en què treballem i ens relacionem en l’entorn professional.

La transformació digital implica l’adopció de noves tecnologies, com la intel·ligència artificial, l’automatització de processos, l’anàlisi de dades i la robòtica, que tenen l’objectiu de millorar l’eficiència, l’agilitat i la competitivitat de les empreses. Aquesta transformació no només està canviant la manera en què les tasques es realitzen, sinó que també afecta el rol dels treballadors.

Moltes empreses avui en dia es troben amb dificultats per millorar la col·laboració i el treball en equip dels seus empleats. Les barreres geogràfiques, els processos feixucs i la manca de comunicació efectiva poden crear desafiaments en la consecució dels objectius empresarials.
En aquesta formació aprendràs eines i mètodes per millorar la productivitat de l’equip, reduir els errors de comunicació, agilitzar els processos de treball i millorar la qualitat dels resultats. A més, et proporcionarem estratègies i bones pràctiques perquè puguis aprofitar al màxim les eines virtuals de treball i obtenir resultats duradors i positius en el vostre entorn empresarial.

A més, podràs obtenir una transformació significativa en la forma en què el teu equip treballa conjuntament. Les eines virtuals de treball com Slack, Jira, Notion, Asana, Monday i Microsoft 365 combinats amb els mètodes SAFe PI Planning, OKRs i Kanban et permeten establir una comunicació fluida, compartir informació de manera eficient i col·laborar de manera efectiva, independentment de la ubicació geogràfica i aconseguir un un treball en equip encara més eficient i una gestió àgil dels projectes.


DIRIGIT A:

Empresaris, directius i responsables d’equips que busqueu millorar la col·laboració i el treball en equip dels vostres empleats mitjançant l’ús d’eines virtuals de treball. També és beneficiosa per a professionals de recursos humans, equips de projecte i qualsevol persona interessada en optimitzar la comunicació i la col·laboració en l’àmbit empresarial.

Amb aquesta formació, podràs transformar la manera com el teu equip treballa, millorar la comunicació i col·laboració, i incrementar l’eficiència i la productivitat global de l’empresa.

Ja són més de 80 directius i caps de departament de 30 empreses diferents que han participat en les nostres formacions en Transformació Digital.
Aprofita aquesta nova oportunitat i no deixis que el teu negoci es quedi enrere!


METODOLOGIA:

No es requereix cap coneixement tècnic, ja que és una formació a nivell de negoci.

La formació “Optimitza el treball en equip amb eines digitals: impulsa la col·laboració i l’eficiència del teu equip” forma part d’un programa complet de formació en Transformació Digital de caire estratègic i tàctic (no pas tècnic), l’objectiu del qual és ajudar a veure el mon dels negocis des del nou paradigma digital i conèixer com aplicar les noves tecnologies i els nous coneixements dintre del teu negoci tant per optimitzar la teva operativa diaria com per desenvolupar nous models de negoci digitals, amb baixos costos i alta capacitat d’escalabilitat.

Es recomana fer aquest curs juntament amb la formació “L’impacte de la Transformació Digital a la teva organització, empleats i processos i com treure-li tot el profit (2ª Edició)”

La metodologia del curs és pràctica i participativa, combinant explicacions expertes amb activitats pràctiques i debats de casos reals dels participants per tal que pugueu aplicar els coneixements adquirits en situacions del dia a dia, disfrutant d’un ambient de col·laboració i aprenentatge conjunt.


FORMADOR/S:

Fernando Sacasa: Fernando és directiu de la empresa especialitzada en Transformació Digital Agile Compass, la qual es dedica a ajudar negocis a reduir costos, automatitzar tasques, fer créixer les seves vendes i desenvolupar nous models de negoci digitals d’àmbit mundial.

En Fernando, és Enginyer Superior en Informàtica, compta amb diversos certificats en escalat de negocis digitals i ha cursat un Màster en Emprenedoria i Desenvolupament de Negocis. A més té una experiència de més de 20 anys en negocis digitals, arribant fins i tot a col·liderar processos de transformació digital en empreses com ara Banco Santander i altres empreses d’Espanya, Alemanya, Asia i Amèrica llatina. També ha col·laborat com a formador d’agents del canvi amb IBM, BBVA, Banco de Espanya, i d’altres.

A més, el nostre formador té una combinació de coneixements en super tecnologies (e.g. intel·ligència artificial, CRM, IoT…) i gestió empresarial, així com experiència pràctica en la implementació d’eines d’última generació per a la millora de la gestió empresarial. També compta amb habilitats de comunicació excel·lents per poder transmetre conceptes complexos de manera clara i accessible per a persones sense coneixements tècnics.


PROGRAMA:

1. Introducció
a. Presentació dels objectius de la formació
b. Contextualització sobre els entorns virtuals de treball i la seva importància en el treball en equip
2. Exploració d’eines virtuals de treball
a. Presentació i demostració pràctica de les eines Slack, Jira, Notion, Asana, Monday, Odoo i Microsoft 365
b. Característiques clau i beneficis per al treball en equip
3. Millora de la gestió de tasques amb Kanban
a. Explicació del concepte de Kanban i la seva aplicació en entorns virtuals de treball
b. Exemple pràctic de com utilitzar Kanban per a la gestió de tasques d’equip
c. Com integrar l’ús de Kanban amb les eines virtuals de treball presentades anteriorment
4. Coordinació i planificació amb SAFe PI Planning
a. Introducció a SAFe PI Planning com a mètode per a la planificació i coordinació de grans projectes en equips distribuïts
b. Com utilitzar les eines virtuals de treball per facilitar la col·laboració i l’execució eficient de les sessions de PI Planning
c. Exemple pràctic de com realitzar una sessió de PI Planning amb l’ús de les eines virtuals de treball
5. Establiment i seguiment d’objectius amb OKRs
a. Explicació de la metodologia OKRs i la seva utilitat per establir i mesurar els objectius de l’equip
b. Com utilitzar les eines virtuals de treball per gestionar i monitorar els OKRs en temps real
c. Exemple pràctic de com establir i fer el seguiment dels OKRs utilitzant les eines virtuals de treball
6. Conclusió i Q&A
a. Recapitulació dels punts clau tractats durant la formació
b. Espai per a preguntes i respostes dels participants

INSCRIPCIÓ AQUÍ

Optimitza el treball en equip amb eines digitals, impulsa la col·laboració i l’eficiència del teu equip

Curriculum is empty
    • Coneixements generals de l’aeronau (CGA)
    • Coneixements ATC (reglamentació aeronàutica)
    • Factors humans
    • Procediments operacionals
    • Meteorología
    • Rendiment del vol dels UAS
    • Atenuacions tècniques i operacionals del risc en terra
    • Atenuacions tècniques i operacionals del risc en aire

També us pot interessar

9 dades clau sobre els Plans d’Igualtat a les empreses
9 dades clau sobre els Plans d’Igualtat a les empreses

4 d'octubre, 9h30

  • 11.09.2023
  • Gratuït , Online , Webinar
Transformació digital: renovar-se o tancar
Transformació digital: renovar-se o tancar

3 d'octubre, de 9h30 a 10h30

  • 22.07.2023
  • Gratuït , Online , Webinar
Fonaments laborals: nòmines, contractació laboral i seguretat social
Fonaments laborals: nòmines, contractació laboral i seguretat social

del 9 al 13 d'octubre, de 9h30 a 13h30

  • 22.07.2023
  • Presencial
Peritatge extrajudicial com a ADR (Alternative Dispute Resolution)
Peritatge extrajudicial com a ADR (Alternative Dispute Resolution)

9 i 10 d'octubre, de 9h30 a 13h30

  • 22.07.2023
  • Online
Elimina costos i multiplica vendes gràcies a la Transformació Digital (2ª Edició)
Elimina costos i multiplica vendes gràcies a la Transformació Digital (2ª Edició)

11 d'octubre, de 9h30 a 13h30

  • 22.07.2023
  • Online
Com dissenyar un Pla d’Igualtat
Com dissenyar un Pla d’Igualtat

16 i 17 d'octubre, de 9h30 a 13h30

  • 22.07.2023
  • Presencial

Des del 1995 treballem per fomentar la competitivitat i la vitalitat del teixit empresarial andorrà.

  • Adreça: Prat de la Creu, 8, baixos. AD500 Andorra la Vella
  • Telèfon de contacte: +376 809292
  • email: formacio@ccis.ad

Cambra de Comerç, Indústria i Serveis d'Andorra 2023. All rights reserved.

  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Avís Legal

Login

Lost your password?

Aquesta Web utilitza cookies pròpies i de tercers necessàries per al seu funcionament, per a analitzar els teus hàbits de navegació i per a servir-te publicitat personalitzada. Per a més informació consulta la nostra política de cookies.
Configuració de CookiesAccepto totesRebutjar totes
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Sempre activat
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
GaletaDuradaDescripció
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
DESA I ACCEPTA
Modal title

Message modal