OBJECTIUS:
- Que els alumnes acabin el curs amb els coneixements per poder administrar les eines del Meta Business Suite (MBS) amb prou destresa com per administrar una pàgina o demanar assistència en treballs de més intensitat, sobretot orientat a Instagram.
DIRIGIT A:
Professional i persones interessades en conèixer la plataforma publicitària de Meta.
METODOLOGIA:
El formador treballarà amb el MBS amb una pàgina tipus i els alumnes podran a continuació fer les seves pròpies tasques, fent la classe interactiva.
FORMADOR/S:
Fernando Blanco – Llicenciat en Publicitat i Postgrau en Producció Publicitària i below the line a la Universitat Ramon Llull (Fundació Blanquerna). Professor col·laborador de la Universitat d’Andorra. Soci-director de SisèGrau, SL..
PROGRAMA:
- Què és el MBS? Primera impressió: el dashboard d’inici.
- Edició del dashboard
- La pantalla d’avisos: com interactuar?
- El planificador: creació de posts, històries i reels.
- Pujada massiva de vídeos
- Transmissió en directe
- Creació d’anuncis.
- Creació de goals
- La pantalla de continguts: switch entre posts i anuncis.
- Els insights
- Exportació de dades
- Proves A/B
- Mencions i tags
- Col·leccions
- Estadístiques
- Safata d’entrada
- Monetització
- Pantalla d’anuncis
- Centre d’inspiració
- Sound collection
- Música lliure de drets
- Efectes de so
- Feed de negocis
- Stream
- Introducció a l’Administrador d’esdeveniments
- Creació de formularis
- Gestor d’anuncis
- Públics
- Introducció a l’apartat de productes i serveis
- Administrador d’arxius
- Apps de negocis
- Collaboration Center
- Administració general
- Facturació i pagaments
- Seguretat i idoneïtat de marca
- Experiments
- Reportering