OBJECTIUS:
S’estima que al 2027, d’aquí només 5 anys, el 65% de les tasques que fem seran automatitzades (de fet, nosaltres ja fa temps que estem ajudant a digitalitzar i automatitzar molts processos i procediments a empreses). Això, juntament amb d’altres factors que venen amb la Transformació Digital, es preveu una pèrdua de 83 milions llocs de treball d’aquí al 2027 al mon. Al mateix temps, s’en crearan 69 milions de nous; el fet és que avui dia només el 35% dels empleats estan preparats per assumir aquests nous rols.
Donat el gran repte de transformació intern quant a empleats i cultura, els responsables de Recursos Humans, necessiten claredat i alineament estratègic per poder dur a terme els seus projectes de transformació, coneixent les noves competències i habilitats digitals imprescindibles en els negocis actuals.
En finalitzar el curs, coneixeràs quina és la transformació que ja s’està duent a terme per molts negocis en els àmbits de cultura, organització, plantilla, interacció amb d’altres (clients, proveïdors i administracions) i automatització i digitalització de procediments i processos (gestió, administració, producció, operatius, etc).
També tindràs una visió a mitjà termini de les noves habilitats que es requereixen dintre de l’empresa per tal d’interactuar en una economia cada cop més digitalitzada. En aquest aspecte, coneixeràs, a més, quins rols actuals tendeixen a desaparèixer i quins de nous estan apareixent i, per tant, s’hauran de contractar de fora o bé crear-los formant la plantilla actual.
DIRIGIT A:
Directius, caps de departament, emprenedors i professionals que voleu:
– Adaptar-vos a la Transformació Digital quant a cultura, organització, empleats, procediments i processos
– Conèixer les noves competències i habilitats imprescindibles amb les quals ha de comptar el teu equip d’empleats
– Estalviar recursos i guanyar en eficiència digitalitzant i automatitzant els processos de negoci
– Incorporar noves relacions digitals i híbrides en els negocis: entre empleats, amb proveïdors i amb administracions públiques.
Caps de Recursos Humans que voleu:
– Conèixer les competències i habilitats necessàries per mantenir una plantilla eficaç i competitiva
– Conèixer quines són les professions més automatitzables i quins són els nous rols necessaris a l’empresa
– Dissenyar un pla de requalificació intern per cobrir els nous rols amb la plantilla actual
– Evolucionar la cultura actual d’empresa cap a una cultura digital
Ja són més de 80 directius i caps de departament de 30 empreses diferents que han participat en les nostres formacions en Transformació Digital.
Aprofita aquesta nova oportunitat i no deixis que el teu negoci es quedi enrere!
METODOLOGIA:
No es requereix cap coneixement tècnic, ja que és una formació a nivell de negoci.
La formació “L’impacte de la Transformació Digital a la teva organització, empleats i processos i com treure-li tot el profit (2ª Edició)” forma part d’un programa complet de formació en Transformació Digital de caire estratègic i tàctic (no pas tècnic), l’objectiu del qual és ajudar a veure el mon dels negocis des del nou paradigma digital i conèixer com aplicar les noves tecnologies i els nous coneixements dintre del teu negoci tant per optimitzar la teva operativa diaria com per desenvolupar nous models de negoci digitals, amb baixos costos i alta capacitat d’escalabilitat.
Es recomana fer aquest curs juntament amb la formació “Competències del Nou Professional Digital: Claus per la Requalificació Digital Empresarial”
De la mateixa manera que no és necessari conèixer com funciona un motor de combustió interna per poder fer-lo servir i treure-li profit, no és necessari conèixer com funcionen les tecnologies digitals a nivell tècnic, i de la mateixa manera que fa 100 anys els que van ser pioners en l’ús de motors van tenir un avantatge competitiu important, ara es presenta l’oportunitat de conèixer quins son els “nous motors” que estan revolucionant el món dels negocis i que estan esperant a que els descobreixis i els integris en la teva empresa.
La metodologia del curs és pràctica i participativa, combinant explicacions expertes amb activitats pràctiques i debats de casos reals dels participants per tal que pugueu aplicar els coneixements adquirits en situacions del dia a dia, disfrutant d’un ambient de col·laboració i aprenentatge conjunt.
FORMADOR/S:
Fernando Sacasa: Fernando és directiu de la empresa especialitzada en Transformació Digital Agile Compass, la qual es dedica a ajudar negocis a reduir costos, automatitzar tasques, fer créixer les seves vendes i desenvolupar nous models de negoci digitals d’àmbit mundial.
En Fernando, és Enginyer Superior en Informàtica, compta amb diversos certificats en escalat de negocis digitals i ha cursat un Màster en Emprenedoria i Desenvolupament de Negocis. A més té una experiència de més de 20 anys en negocis digitals, arribant fins i tot a col·liderar processos de transformació digital en empreses com ara Banco Santander i altres empreses d’Espanya, Alemanya, Asia i Amèrica llatina. També ha col·laborat com a formador d’agents del canvi amb IBM, BBVA, Banco de Espanya, i d’altres.
A més, el nostre formador té una combinació de coneixements en super tecnologies (e.g. intel·ligència artificial, CRM, IoT…) i gestió empresarial, així com experiència pràctica en la implementació d’eines d’última generació per a la millora de la gestió empresarial. També compta amb habilitats de comunicació excel·lents per poder transmetre conceptes complexos de manera clara i accessible per a persones sense coneixements tècnics.
PROGRAMA:
1. Introducció a la Transformació Digital
2. Organitzacions i transformació digital
a. Com millorar la resilència del teu negoci adoptant una cultura digital
b. Metodologies probades per implementar una Transformació Digital dintre el teu negoci
3. Persones i transformació digital
a. Com esdevenir una empresa més competitiva incorporant les noves habilitats digitals imprescindibles al teus empleats
b. Requalificació de les Persones i la transformació digital
4. Eines i transformació digital
a. Com millorar la gestió de la feina, la col·laboració, la comunicació i la productivitat en entorns híbrids (teletreball + presencial)
5. Processos i transformació digital
a. Com estalviar recursos i guanyar en eficiència digitalitzant i automatitzant els teus processos de negoci