TikTok és definitivament la xarxa social més reeixida de l’actualitat, amb una penetració impressionant entre els mil·lennials, tot i que cada cop més adults l’estan utilitzant. Això crea una necessitat a les empreses de tenir els coneixements bàsics per introduir-se en aquesta plataforma que s’ha convertit en el nou Facebook.
Dirigit a: Aquest curs pràctic està pensat tant per a professionals independents com per a PIMES, Community Managers i per a totes aquelles persones que desitgen adquirir el coneixement necessari per poder administrar òptimament el seu perfil corporatiu de TikTok.
Objectius: Donar a l’alumne tots els elements actualitzats per poder administrar idòniament el seu perfil corporatiu de TikTok.
Fer conèixer a l’alumne les primeres possibilitats que ofereixen els sistemes de publicitat de TikTok.. Explicar el funcionament de l’algoritme i la millor manera d’aprofitar les seves funcions.
Preu: 80 €. Inclou tota la documentació i el certificat d’assistència de la Cambra
Col·laboració tècnica: Fernando Blanco Alvarenga, Llicenciat en Publicitat i postgrau producció publicitària i below the line a la Universitat Ramón Llull (Fundació Blanquerna). Professor col·laborador Universitat d’Andorra. Soci-consultor de SisèGrau. Meritxell Baró, Llicenciada en comunicació (Universitat Rovira i Virgili) i master en marketing (UOC). Consultora asssociada de SisèGrau.