OBJECTIUS:
• Adquirir conceptes bàsics de la fotografia de producte per poder fotografiar qualsevol objecte des de la tècnica fotogràfica, tant de la preproducció com de la postproducció.
• Conèixer els diferents estils de fotografia de producte i publicitària per poder adaptar el procediment fotogràfic segons la necessitat.
• Aprendre a buscar i aprofitar recursos propers, materials quotidians per millorar i perfeccionar les imatges.
DIRIGIT A:
Persones i professionals que vulguin aprendre tècniques per professionalitzar les fotografies dels productes del seu negoci, fent servir el mòbil i app Adobe Lightroom.
METODOLOGIA:
1a sessió teòrica
2a pràctica amb smartphone
FORMADOR/S:
Maricel Blanch: Fotògrafa graduada a l’Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya, Postgrau en gestió, preservació i difusió d’arxius fotogràfics i actualment Col·laboradora d’Europa Press. Ha publicat el seu treball en diferents mitjans com El País, La Razón, La Vanguardia, El Periódico de Catalunya, El Periòdic d’Andorra i el Diari d’Andorra.
PROGRAMA:
1r sessió teòrica
2a pràctica amb smartphone
1,Què és la fotografia de producte?
1a, Bodegó publicitari
1b, Packshoots i Ecommerce
1c, Fotografia lifestyle
2, Tècnica fotogràfica i llenguatge visual
2a, Il·luminació
2b, Composició