Durada: 25 hores
Dirigit a: El curs està dissenyat per a tots aquells professionals de comerç internacional, Supply Chain, logística, operacions, compres i vendes internacionals o afins a cadascuna de les àrees que la composen, que desitgin obtenir una formació global i àmplia, que els permeti conèixer millor les estratègies d’internacionalització d’una companyia i les seves implicacions en la Supply Chain.
Objectius:
Amb els coneixements adquirits durant el programa, l’alumne serà capaç de formular una estratègia d’internacionalització. Aquesta estratègia tindrà en compte les tendències actuals i estarà alineada amb els objectius estratègics de la companyia. Coneixerà les diferents estratègies d’internacionalització que es poden donar, tant per a empreses de serveis com per a pimes.
També serà capaç de realitzar una investigació de mercats per conèixer l’entorn de la cadena en la qual està operant la companyia.
Metodologia:
El mòdul es realitza des d’un enfoc pràctic, en el que les conclusions i l’aprenentatge es basen en:
- L’estudi de la documentació del docent.
- Assistència a 3 webinars en els que el docent exposarà els principals conceptes i es debatrà entre els assistents.
- Participació en els debats al voltant de les temàtiques del curs.
- Posada en comú i extracció de conclusions de les respostes extretes de dues enquestes a complimentar pels alumnes assistents. Per complimentar aquestes enquestes es proporcionarà als alumnes els enllaços corresponents.
- Comentaris d’articles proposats pel professor de l’assignatura.
- Resolució del cas final pràctic que ha de ser resolt en equip i entregat abans de la data límit mitjançant l’enviament d’activitats.
Preu: 750 €. Inclou tota la documentació i el certificat d’assistència d’ICIL.
Col·laboració tècnica: Equip d’ICIL.
Aquest curs s’impartirà en castellà.