OBJECTIUS:
1. Introduir els conceptes bàsics de Kanban i la seva rellevància en la gestió empresarial.
2. Entendre els elements clau d’un tauler Kanban i com implementar-los.
3. Explorar com utilitzar Kanban en el dia a dia i adaptar-lo a diferents àrees d’una empresa.
4. Guiar els participants en la implementació del Kanban a les seves empreses i la seva millora constant.
DIRIGIT A:
El sistema Kanban està dirigit a professionals, equips i organitzacions que busquen millorar la gestió del treball i augmentar l’eficiència dels seus processos. És especialment útil per a equips de projectes, departaments de tecnologia, màrqueting, producció, recursos humans o qualsevol àrea que necessiti gestionar tasques de manera visual i col·laborativa. També és ideal per a líders i gestors que desitgen implementar una metodologia de millora contínua i fomentar una cultura d’agilitat dins l’organització.
METODOLOGIA:
Es tracta d’una metodologia activa i participativa, d’acord amb els principis que regeixen avui la pedagogia d’adults.
La formació constarà de:
– Aportacions teòriques adaptades als perfils comercials dels assistents
– Freqüents demandes de participació als professionals
– Anàlisi de casos
– Simulacions filmades i anàlisi posterior
Un 30% de la formació es dedica a continguts teòrics, essent doncs la major part del temps dedicada a la pràctica d’aquests continguts.
Aquesta metodologia exigeix sempre treballar i avaluar a tres nivells:
■ SABER, (nivell dels coneixements)
■ SABER FER, (nivell de destreses)
■ SABER ESTAR,(nivell de comportament)
FORMADOR/S:
Antoni Buira: Antoni Buira Guillamet
Consultor i formador sènior a OPCIÓ Recursos Humans. És llicenciat en Enginyeria de Telecomunicacions per UPC i màster en Business Administració per UCP-EAE, Barcelona. Disposa d’un PDD per IESE per la Universitat de Navarra. Actualment intervé en anàlisi d’estructures i orientació estratègica i del management de organitzacions públiques i privades.
Professor a la Universitat Autònoma i a l’ESIC en economia aplicada.
PROGRAMA:
1. Introducció al Kanban
2. Components del sistema Kanban
3. El Kanban en acció
4. Implementació i millora contínua